آموزش کودکان

ارسال خودکار مطالب وبلاگ به فیسبوک، توییتر و لینکدین

1393/12/15 11:08
نویسنده : ندا
70 بازدید
اشتراک گذاری

بر هیچ کس پوشیده نیست که امروزه شبکه های اجتماعی جزئی از زندگی و امورات روزمره افراد شده است ، بطوریکه اکثر کاربران مبتدی و حتی حرفه ای ساعت ها در این سایت ها رفت و آمد می کنند. پس چرا یک مدیر سایت از این امکان استفاده نکرده و از طریق این شبکه ها بازدید مناسبی را روانه سایت خود نکند!

ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی

 

البته مدیریت و استفاده مداوم از این شبکه ها و همچنین ارسال دستی پست ها و مطالب سایت در این رسانه ها، کمی دشوار و در بیشتر مواقع خسته کننده می شود و این موضوع در کشورمان که کاربران از سرعت پایینی برخوردار هستند بیشتر نمود پیدا می کند.

پس اگر شما هم مثل برخی از کاربران در ارسال مطالب وبلاگ و سایتتان دچار مشکل هستید و یا وقت کافی برای ارسال دستی مطالب به شبکه های اجتماعی ندارید، این پست و مطلب را تا انتها مطالعه کرده تا به راه حل و راهکار جالبی برای ارسال خودکار مطالب خود در رسانه های اجتماعی برسید.

خوب در ابتدا هر مدیر سایتی باید در شبکه های اجتماعی حداقل معروف مانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس اکانت کاربری ساخته و داشته باشد که ما مبنای آموزش را بر این می گذاریم که شما همچین کاری را انجام داده اید. یکی از سرویس های بسیار خوب و عالی که...

ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)